Facebook видалив понад 270 сторінок “фабрики тролів”, які діяли і в Україні

636

Соцмережа Facebook заблокувала понад 270 сторінок, які керувались з російського “Агентства досліджень інтернету” (IRA), що використовувалися для маніпуляцій громадською думкою у самій Росії, та сусідніх країнах, де використовують російську мову, зокрема, в Україні.

Про це засновник Facebook Марк Цукерберг написав на своїй сторінці у соцмережі, пише УП.

“Цей конкретний набір сторінок та облікових записів був націлений на Росію та людей, які розмовляють російською мовою у сусідніх країнах, таких як Азербайджан, Узбекистан та Україна”, – заявив Цукерберг.

У цьому випадку деякі з сторінок, які були видалені, належать російським новинним організаціям, що контролювалися IRA.

Принаймні за однією такою сторінкою у Facebook стежило близько мільйона людей. Крім того, ще близько 500 тисяч користувачів стежили за одним із таких облікових записів у Instagram.
Цукерберг пояснив, що Facebook із повагою ставиться до людей і урядів, які діляться політичними поглядами у соцмережі, але не дозволяє їм створювати фейкові облікові записи для цього.

“Коли організація робить це неодноразово, ми видаляємо всі їх сторінки, в тому числі ті, які можуть і не бути фейковими. Сторінки і облікові записи, які ми заблокували сьогодні, були видалені, оскільки вони контролювалися IRA, але не через контент, який вони поширювали”, – написав Цукерберг.

Засновник Facebook зазначив, що у найближчі кілька тижнів користувачі за допомогою спеціального інструменту зможуть перевірити, чи стежили вони за обліковими записами, контрольованими “фабрикою тролів”.

Today we're taking an important step to protect the integrity of elections around the world by taking down more than 270…

Gepostet von Mark Zuckerberg am Dienstag, 3. April 2018

Як повідомляє російський мультимедійний холдинг РБК, 3 квітня, керівник “Федерального агентства новин” Євген Зубарєв розповів, що спільнота його видання без всяких пояснень була заблокована в Facebook. Це видання та інші джерела журналу пов’язували з близьким до російського президента бізнесменом Євгеном Прігожиним.

Також були заблоковані групи видань “Журналістська правда”, “Невські новини” та “Економіка сьогодні”.

“Це акт політичної цензури, ми не публікували жодного забороненого контенту”, – заявив РБК Зубарєв.

Як відомо, ім’я Прігожина фігурує в доповіді спеціального радника ФБР Роберта Мюллера про втручання РФ у вибори в США в 2016 році.

Як повідомлялось, міністерство фінансів США запровадило санкції проти обвинувачених у втручанні в американські вибори, в тому числі проти Агентства інтернет досліджень, відомого як “фабрика тролів”.